Ikan ada kaki......





"abah..Ikan ada kaki tak" Farzana buat kuiz dgn saya.Saya dgn konfiden menjawab "mana ada ikan berkaki".Farzana terus menarik tangan saya dan tunjuk sejenis ikan berkaki ia itu 'Frog Fish'.Saya terus senyap dan berkata dalam hati"ini adalah kebesaran Allah,subhanaAllah."

Lawatan ke Aquaria KLCC saya rasa amat berbaloi.Its really an educational tour.Banyak ilmu-ilmu dan kebesaran Allah dapat kita perhatikan dan boleh kita renungi.
Kita berpeluang melihat Shark mendukung anaknya dibelakangnya,kecantikan Stingray(ikan Pari berenang,Nemo(ikan kegemaran anak saya),Sea horse dan banyak lagi ikan-ikan laut dalam dan Ikan air tawar.
So marilah kita mengamalkan musafir sambil merenungi kebesaranNya.

Comments

Popular posts from this blog

...PILIHANRAYA...KWS MELAYU.....

Gambir Sarawak

belajar bahasa melayu sarawak....