doa di idil Fitri.....

Ya Allah,
Ampunilah dosaku,aku banyak membuatkan kemaksiatan,kemungkaran,dan berbuat kezaliman terhadap orang tua ku,ayah dan allahyarham ibuku..ya Allah mereka terlalu menyayangi dan mencintai aku....tapi aku sebagai anak....

Ya Allah,aku sangat menyesal ya Allah..Dengan seluruh jiwa dan ragaku,aku sujud kepada Mu ya Allah menangisi dosa dosa ku..

ya Allah,Akan aku abadikan diri ku ini kepada Mu,ya Allah. Berikanlah aku petunjuk dan hidayah dan pedoman.

ya Allah,Jadikan hambamu ini orang yang beriman dan sentiasa bertaqwa dan sentiasa mensyukuri rahmat mu ya Allah.

Ya Allah,MAHA PENGAMPUN,MAHA PENYAYANG,MAHA PENGASIH,MAHA AGUNG,MAHA TINNGI.

Ya Allah,engkau telah membuka mata dan hati ini akan erti kehidupan...
engkau telah menunjukan kedamaian dan menjadikan hati ini menjadi lebih tenteram
Ya Allah,tempatkan roh ibuku bersama para salihin,sadiqin dan orang yang engkau redai..

Ya Allah,aku ingin memperbaiki hidup ini,jadikan hati ini sentiasa merindui Mu Ya Allah..

Ya Allah,jadi kan kami hamba yang beriman,bertaqwa dan sentiasa mensyukuri rahmatMu...

Amin amin ya rabbulalamin....

Comments

Popular posts from this blog

...PILIHANRAYA...KWS MELAYU.....

Gambir Sarawak

belajar bahasa melayu sarawak....