Apa dia orang kata...org pempuan la,,,,,

I received a lots of comments,mengenai married man and sembang buka cawangan.Ada yang marah-marah(pempuan la,sapa lagi) dan ada yang setuju...anyway itu cuma pandangan saya dan reality kehidupan di sekeliling kita...

Hari ini kita jenguk pula orang pempuan kenapa diorang ni ada extramarital affair atau yang single tu ada affair dgn married man.....

Senario 1.
Mrs Az...."kami kawin bukan atas dasar cinta tapi atas kehendak orang tua..kawin muda pulak tu ,masa saya berumur 19 dan suami 20.Saya cuba nak mencintai suami saya dan sudah mula ada bibit bibit cinta tapi suami saya tak menunjukkan cintanya...
Saya tak pernah di belai dan tak pernah di manja oleh suami saya,org lain ada pegi dinner,picnic,pegi bermalam di Damai saya tak ada...
Suami saya seorang yg panas baran,penampar ,sepak terajang memang sudah jadi mainan suami saya,pernah saya jumpa doc(saya lah tu),membawa badan lebam dan dahi biru,saya berbohong dgn doc ,saya cakap jatuh dlm bilek air,tapi doc tau...
Selepas mempunyai anak yang kedua saya selalu meluahkan perasaan saya dan mengadu nasib saya pada Mr K ,lama-lama entah macam mana saInya jatuh hati dgnnya,kerana ia concern dan very loving .hubungan kami berlarutan sehingga 2 tahun.
Hubungan kami bukan sebagai kawan lagi tapi macam suami isteri..bila saja ada peluang bersama lunch time,petang ,malam kami akan berjumpa memadu kasih dan melakukan sex.
Terus terang saya cakap,melakukan sex dengan penuh rasa cinta dan kasih sayang amat indah doc !Ini yang saya tak dapat selama ini."

Senario 2.
Mrs N...."Suami saya kurang mampu dlm sex...dalam sebulan kadang kadang hanya 2 kali saja..Kalau adapun sekadar melepas batuk di tangga..Saya muda lagi baru 30 tahun..jiwa saya memberontak dan saya tak tahan doc..Saya mengaku saya mempunyai hubungan dgn laki org yang sudi membantu saya...dan saya berasa puas dgn nya.Dulu saya pernah beli ubat dgn doc utk suami saya tapi mahal sangat ,tak mampu saya doc....."

Senario 3
Mdm H:" Saya belajar di luar negara dan saya banyak sexual experience dalam sex,saya di jodohkan dgn org kampung saya,agak kolot sikit pemikirannya.
Doc tau tak,kalau making love tu bagi dia hanya memasukkan penisnya dlam vagina i ,in and out ,thats it..dan terus snoring....meloponglah saya.
Doc, I love my clit to be licked and suck and i love oral sex...thats the main reason why i am keeping toyboy...adalah sebab sebab lain juga..."

Senario 4
Mdm J:
"Saya bekerja sebagai kerani,suami saya masih belajar di universiti tempatan,cuba doc bayangkan,belanja rumah,bil api.bil air,yuran suami dan perbelanjaan suami saya yang tanggung.mungkin doc akan tanya,PTTN kan ada?Tak cukup dan lambat keluar.Tambah pula dah ada anak,belanja utk anak lagi...
Mulanya saya meminjam padanya,hampir setiap bulan saya meminjam duit dari Mr M,dia pun tak berkira sangat dan dia kata dia kesian kat saya. Lama lama bila dah tak terbayar dan saya suka juga dgn nya ,akhirnya tergadailah body..tapi yang peliknya timbul rasa sayang pada Mr M dan kalau tak jumpa rasa rindu pula dan setiap perjumpaan akan di akhiri dgn making love,dan selepas setiap sessi making love, Mr M akan bagi Rm200 dan sometime rm300.Yang pentingnya saya rasa sangat bahagia dgn Mr M..dan hubungan ini berterusan sampailah suami saya graduate.Hubungan dgn suami sekarang masih baik lagi...."

Setiap sesuatu perkara berlaku ada cause and effectnya..Kalau isteri yang bermasaalah suami hendaklah melihat diri...di mana silap kita.
Begitu juga isteri,tengok diri kita ,cerminkan diri dan tanya ,dimana silap aku sehingga suami liar di luar..

Daripada cerita tadi banyak sebab mengapa isteri having extramarital affair
1.suami tak penyayang,tak tunjuk sayang
2.Suami panas baran ,kaki pukul dan sadis
3.Suami tak berkemampuan dari segi sex,tak creative dalam hubungan sex
4.Money matters.semuanya duit kalau ada yang menghulur maka terhutang budi.
5.Suami yang tak pandai melayan kehendak isteri

Kita bukan hendak menghukum sesiapa tapi ingin mengambil iktibar dari apa yang berlaku di sekeliling kita.Ingat akan Allah semua nya akan selamat.
DO you have any comments.? and whats say u?

Comments

Popular posts from this blog

...PILIHANRAYA...KWS MELAYU.....

Gambir Sarawak

belajar bahasa melayu sarawak....