ROLAND GAROOS...Nadal lagi.....


For the past one week...asyik tidor lewat tengok Roland Garoos Tenis....so malam tadi last...agaknya mami happy kot sebab dah tak ada bunyi gannguan suara tv dalam bilik...atau more time for her...

Awal pagi Farith tanya "siapa menang final bah?"...Farith adalah peminat Federer yang kalah di tangan Nadal..
Nadal is probably the best player on clay...susah Federer nak kalahkan dia.Tapi until he wins other majors on other surfaces such as Australian Open (grass),US open (hard ) and Wimbledon(grass)...he will be the best on Clay only.

Federer and Pete Sampras are the best ....

Saya lebih suka tengok grass and hard surface cos it caters for SERVE AND VOLLEY GAMERS ...For clay...it's slow and caters for BASELINER and good for players yang kuat Spin macam Nadal.....

Comments

tokasid said…
Salam mamat:

Mujur aku masa kat kampus dulu dok belajar main tennis tapi bila serve asyik masuk hutan saja.Dan asyik kena kutip bola saja so aku quit tapi dok tengok hang dgn geng2 lain main. Kalu aku tera mcm hang harus aku pun tidoq lambat.
Aku nak suruh Hafiz main rugby tapi mak dia tak bagi da...
ZABS said…
Salam Doc. Mokk. Dulu-dulu saya main squash je, tenis tak pernah main pun. Sesekali tu adalah juga tengok tennis gamre di TV, terutamana masa Wimbledon punya tournament. Dan bila dah ada astro selalu jugalah tengok tapi takda lah sampai jauh malam.
Anonymous said…
salam to mokk...
minat betul dengan tennis ya.
dolu dolu my hubby pun terrer main tenis,pernah jadi champion peringkat national untuk jabatannya.Tapi sejak anak anak dah lebey tinggi darinya dah tak larat dah..setakat main badminton tepi umah aja.

Popular posts from this blog

...PILIHANRAYA...KWS MELAYU.....

Gambir Sarawak

belajar bahasa melayu sarawak....