Happy Hari Lahir....



Happy Birthday kpd Mami....semuga panjang umur dan murah rezeki...

..Ingatkan nak buat suprise ..masa beli hadiah..tapi Wawa dah pecahkan rahsia...



Terdengar lagu ini masa pergi kerja tapi versi Ella....best juga...and i like Ella punya version...

This song dedicated to Mami.....


Takkan Melupakanmu


Oh terindah, lagu yg terindah
Sengaja aku cipta untukmu yg terindah
Semoga dapat meluluhkan segala keraguan
Semoga dapat menghancurkan kerasnya batu prasangka

Aku takkan melupakanmu
Takkan meninggalkanmu
Takkan menduakan cintamu
Ku bersumpah

Aku tak ingin mengingkar janji
Tak ingin menjadi duri
Tak ingin menjadi api cinta yg membara
Rebahlah kau di pelukku

Lepaskan resahmu
Bebaskan jiwamu
Dari prasangka-prasangka burukmu
Dari kerasnya batu curiga

Aku takkan melupakanmu
Takkan meninggalkanmu
Takkan menduakan cintamu
Ku bersumpah

Senyum lah melati
Sambutlah mentari
Raihlah cintamu
Hari ini

Aku takkan melupakanmu
Takkan meninggalkanmu
Takkan menduakan cintamu
Ku bersumpah

Radja

Comments

tokasid said…
Salam mamat: Wah syahdu hang 2day.Lepas 2 hari kat KL hang jadi sentimentoi noo...
Jgn lupa email gambar reunion dinner kat aku.

Happy birthday to your Mem.Semoga sentiasa bahagia di samping kawan aku(hang la) dan sentiasa di rahmati ALLAH keluarga hangpa semua.
Anonymous said…
TQ abah.TQ for everything.tak terkata moga kehidupan ini diberkati.Amin

Popular posts from this blog

...PILIHANRAYA...KWS MELAYU.....

Gambir Sarawak

belajar bahasa melayu sarawak....